sâmbătă, 4 februarie 2017

MANCARE CU LINTE


Mancarea cu linte este tare usor de facut si gustoasa..
Este o mancare de post
Caci imediat incepe postul Pastelui
Deci ..
Lintea se inmoaie de cu seara
Atit cit vreti sa pregatiti..
Eu am pus 1/2 kg
Si a iesit c.am 5 portii
Am facut.o scazuta..nu cu multa zeama
Caliti 1-2 cepe..impreuna cu morcovii taiati cubulete..putin..
Lintea o spalati bine..o d.ati un clocot daca vreti..
Si o puneti peste ceapa..
Trebuie sa fiarba 2 ore bune
Adaugati sare..2-3 lingurite de bulion
Si o mai lasati sa fiarba un pic
Daca o vreti mai ciorba ..lasa.ti mai multa zeama
Eu am invatat in Grecia si am mancat acolo prima data..deci ei o fac cu putin sos..
Puneti si patrunjel la sfirsit..
Eu cind o consum in farfurie pun putin otet
Si bineinteles ceapa rosie linga..
Sa aveti pifta dragilor..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu