luni, 24 august 2015

LEGUME LA FOC MIC


 Ca sa vedet cit de buna este aceasta salata asa zi.sa de mine ..face.ti ..
Am..vrut sa vad daca mai stiu cum se facea in copilaria mea de mama mea cind era post..
Deci...
2=3 ardei grasii
3 cepe
rosii citeva
Am pus si rosii galbene
Ardei capia..vreo doi
Sare
Piper
Patrunjel
Dovlecel unul marime normala


 Se taie totul asa ca de femeie in graba..se pune ulei si se pun toate acolo..la foc mic se face totul..in mijlocul lor o cana de apa..se sareaza ..piper..patrunjel..se acopera si la foc mic..se lasa pina tu faci alta treaba prin casa..eu dupa 20 de minute..am oprit.o si am si servit.o..
Extraordinara mi sa parut..
Se poate pune si alte legume,..cum vreti..
Sa aveti pofta..
Deci se poate postifoarte bine..sicumincareusoara defacut..
 O sq va mai scriu si alte retete la graba..si linga aceasta tocana de legume se pot praji si cartofii..muraturi..etc..se poate servi si cu peste..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu