vineri, 15 martie 2013

PUI CU CARTOFII LA CUPTOR

  • 1/2 piept mare de pui
  • 12 cartofi mici
  • 3 oua
  • oregano
  •  1 cana lapte
  • 6 catei deusturoi
  • condimentepentru carnea de pui
  • ulei
  • sare
  • piper
  • smantana
  • branza de burduf
  • feta




Cartofii se curata, se spala si se taie feliute..
 E indicat sa fie mai mici pentru ca se pregatesc mai repede.
 Se tin in apa rece pana pregatim restul ingredientelor.
 Pieptul de pui se taie bucatele nu foarte mari. Se ung cu putin ulei , apoi se condimenteaza. Cartofii se scurg  de apa si se pun pe un prosop ca sa fie bine uscati. Se pun intr+un castron, se dau cu putin ulei, cu sare...piper..oregano... (eu am avut uscat).
Tava de cuptor se pune o cana de lapte..ulei... apoi se pun cartofii, carnita si cateii de usturoii feliute...apoi se pune feta branza de care aveti..eu prefer feta..smantana cate linguri bune..sare..iarasi..si cartofii deasupra presarati cu branza de burduf..eu am batut si 3 oua cu putina smanatana..dar nu e neaparata nevoie..
 Se stropeste totul cu putin ulei, apoi se da tava la cuptor pana ce se rumeneste totul frumos. cartofii si
Noi am servit cu muraturi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu