sâmbătă, 12 octombrie 2013

CIORBA DE VARZA

 am pus ardei la murat si aveam si o capatana de varza si am pus de ciorba...si gata reteta..si ciorba...

Ingrediente:
- 1 varză
- 300 g afumătură daca vreti
- 2 cep
- 2 morcovi
- 1 păstârnac
- ţelină
- ulei
- 1 lg de făină
- smântână după gust (200 g)
- sare
- cimbru uscat
 am pus toate legumele la fiert si dupa ce a fost gata( pt ca eu nu am pus carne de data aasta.).faceti un sos de faina cu smantana nici asta nu e obligatoriu..uite eu doar am dres cu smantana..ma feresc de faina uneori...
 ador asa smantana la ciorba asa se mananca la noi in ardeal...si la mine acasa..si cu paine de casa...uitati ce bine arata..painea...slava lui dzeu ca e tare buna ...uite e buna si de post fara smantana...doar cu paine si ciorba si bineinteles ardei iuti..nu va spun ca am si acrit-o cu zeama ramasa de la ardei de anul trecut..a fost tare buna/..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu