vineri, 26 aprilie 2013

TRIUNGHIURI DE POST CU GEM DE ZMEURA


  1. aluat:
  2. 1 1/2 cana bors..sau apa minerala..sau apa simpla..asa am pus eu acum..alta data pun bere..
  3. 1/2 cana ulei sau margarina;
  4. drojdie cat o nuca;
  5. sare ;
  6. 1 lingura zahar;
  7. faina cat cuprinde;
  8. umplutura:
  9. nuci si stafide uscate;
  10. dulceata dupa dorinta..eu am pus de zmeura..

In borsul putin caldut dizolvam drojdia,adaugam uleiul sau margarina,sarea zaharul. Adaugam faina putin cate putin pana obtinem un aluat potrivit de tare.

Nucile cu stafidele se maruntesc daca vrem aceasta compozitie..

Si se amesteca cu dulceata impreuna.

Intindem aluatul in foaie subtire. .sau mai groasa cum am facut eu azi...

Si taiem  fasii lungi si late dupa dorinta.

La un capat  punem o lingura din umplutura cu nuca si dulceata.

Si incepem a impaturat fisile de aluat umplut...eu le-am taiat azi direct bucati mai mari si le-am facut triunghiuri ..

Asezam trunghiurile pe o tava si se pun la copt in cuptorul preincalzit la 200°.

Se lasa in cuptor pina se rumenesc.

Se pudreaza cu zahar pudra, cat inca sunt calde.

Se servesc reci...Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu