vineri, 16 noiembrie 2012

PRAJITURA NEGRESA




Ingrediente - Prajitura negreasa


4 oua
1 1/2 cana zahar1 pachet de unt
250 g faina
100gr cacao
1 plic praf de copt
1/2 pahar lapte+1/2 pahar iaurt


SIROPUL;
2OO gr ciocolata pt prajiturii
100 gr zahar
1 plic vanilie
12 canii de apa





pai simplu
eu am amestecat oulele cu zaharul
apoi am pus untul peste
iaurtul si laptele
am mixat bine
praful de copt si faina
eu faina pus dupa ochii sa nu fie un aluat gros...e mai bine..se poate pune si nuca macinata ...
am dat la cuptor c-am 30 min
si am preparat intre tmp siropul de cacao
am fiet toate ingredientele de mai sus...
dupa ce am scos prajitura de la cuptor am lasat-o putin la racit si am turnat tot siropul peste ea...se poate orna cu frisca..eu azi nu am avut...si am mancat destula frisca vara asta ca chiar nu doream...
e o prajitura usor de facut si fff buna..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu