luni, 11 februarie 2013

PASTA DE PESTE...

  • 100 g file de hering(sau o cutiuta de ton...eu am pus doua)
  • 1 lingura maioneza
  • 50 g unt
  • 1 ceapa rosie mica mica
  • zeama de lamaie
  • piper
  • Mod de preparare:

     Reteta de astazi este una ce am preparat-o cu ceva vreme in urma, dar cum niciodata nu e prea tarziu, iata o idee pentru un aperitiv potrivit pentru orice masa festiva. Si nu numai. ;)..pe vremea lui ceuca o faceam des...ieri am servit-o la munca a adus o colega de a mea..ea a pus si putin castravete murat era fff bune...o sa o incerc si asa....

    Fileul de peste se scurge bine de ulei. Il punem apoi intr-un castron impreuna cu restul ingredientelor si pasam cu mixerul vertical pana la omogenizare.
    Se sareaza daca mai este necesar, se pipereaza si se potriveste gustul de acru, totul in functie de gustul personal.
    Daaa…asta e una din acele retete culinare care se prepara in 5 minute. :) )
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu