duminică, 6 mai 2012

PRAJITURA RACOROASA..














A
PRAJITURA AM INVATAT 
SA O FAC IN CRETA.(GRECIA)
SI O SERVEAM SI CU INGHETATA..
AZI FIIND MAI RACOARE NU AM MAI PUS INGHETA..
ESTE USOR DE PREPARAT...

INGREDIENTE;
2 pliculete de crema de vanillie+cacao
1/2kg lapte
1 cana iaurt
1/2 cana zahar
400gr piscoturii
2 pliculete de ness(de preferat 3 in 1 ca are si lapte)

crema azi nu m-am obosit sa o fac eu asa ca am amestecat-o cu zahar si am pus incet lapte rece 
de la frigider peste ea..
am mixat-o usor..apoi am adaugat iaurtul..
am incalzit putina apa si am amestecat-o cu nesul
am mai adaugat si un pahar de lapte
in aceasta compozitie am trecut pe rand piscoturile
dupa care le-am asezat frumos intr-o tava..sau pirex sau iena..fiecare in ce vrea..
am pus un rand de crema
apoi iarasi piscoturii si deasupra jumate cu crema..si jumate cu dulceata de fructe...
cand servim se serveste si cu inghetata...
se da la frigider 2-3 ore
si cand e cald este super de usoara si buna



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu